Eibarko Udalaren marka-irudiaren eguneraketa

Eibarko Udalaren marka-irudia

  • INTRODUCCIÓN

    Eibarko Udalak duela hilabete batzuk ekin zion marka irudiaren eguneraketa prozesuari. Lanketa honen helburu nagusiena da Eibarko Udalaren marka-irudiaren eguneraketa egitea, betiere marka nagusiari lotutako zerbitzu eta unitateen arkitektura koherente baten baitan diseinatutako estrategia bat oinarri eta ardatz hartuta.

  • METODOLOGIA

    Lanketa-prozesua bi fase nagusitan banatu da: lehendabizi, egungo marka arkitekturaren analisia egin da, eta horretarako, Eibarko Udalarekin hartu-emana duten zenbait talde eragilerekin focus group metodologian oinarritutako lansaioak egin dira, baita online galdetegiak ere. Behin testuingurua barneratutakoan, sistema grafiko bisual korporatiboaren proposamena landu da, Udalak dituen beharretara egokituz eta dagozkion diseinu-estrategiak ezarriz. Bigarren atal honetan, zehazki, zure ekarpena behar dugu.

  • BOZKETA

    3 proposamen ditugu momentu honetan esku artean: proposamen kontinuista (A multzoa), proposamen instituzionala (B multzoa) eta proposamen berritzailea (C multzoa). Horietako bakoitzean bi bertsio daude: “Eibarko Udala” marka nagusi dutenak, eta “Eibar” markan oinarritzen direnak.

    3 logotipo bozkatzeko aukera daukazu, 3 puntu emango dizkiozu gehien gustatzen zaizun proposamenari, 2 puntu bigarren mailan kokatzen duzunari eta puntu bakarra zure hirugarren aukerari.

  • Bozkatzeko 3 logo multzo: